ایلیا ایلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نفسهای من

تولد علی جوووووووووون و ایلیا کوچولو

1391/8/7 15:15
نویسنده : فهیمه
330 بازدید
اشتراک گذاری

قلبماچعلی جونم تولد ٧ سالگیت مبارک عریرم.چهارم ابان ماه هشتاد و چهار روی چشم من و بابایی قدم گذاشتی با یه صورت مهربون و دوست داشتنیفرشتهیه فرشته ناز بودی.الان که دارم مینویسم از تولدت سه روز که گذشته چون سر گرم جشن تولدت بودم خاطره هات دیر شد ولی یه کم برات نوشتم که ناراحت نشی عزیز دل مامانیچشمک.سوم اذر هم یک سالگی ایلیا داداش کوچولوت هست به همین خاطر جشن تولد دو تاییتونن هورابا هم گرفتیم برای اینکه تولد ایلیا شب تاسوعا میشه یک ماه زودتر شدقهقههان شا الله سالم و تندرست زیر سایه خداوند مهربان سالم زندگی کنید امییییییییییییییییییییییییییییییییین.بغلقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسهای من می باشد